La Golfo’yu Google’da tercih edilen kaynaklarına ekleyerek Kocaelispor ve spor haberlerinde içeriklerimizi daha görünür hale getirebilirsin.
Google’da kaynak olarak seçAmatör Süper Lig’de ilk kez mücadele edecek olan Kartepe Gençlerbirliği, yeni sezon öncesi kadrosunu korurken dış transferde de önemli hamleler yaptı.
2026-2027 sezonunda tarihinde ilk kez Amatör Süper Lig’de mücadele edecek olan Kartepe Gençlerbirliği, transfer çalışmalarını sürdürüyor.
Kırmızı-siyahlı ekip, iç transferde kadrosunun önemli bölümünü koruyarak Ersin Mert, Anıl Ayaz, İsmail Karatut, Bilal Özkan, Sefa Furkan Karagöz, Ahmet Yıldız, Tamer Aydın, Hakan Yaşar ve Samet Adıberi ile yeniden anlaşma sağladı.
Dış transferde de hareketli günler geçiren Kartepe temsilcisi, Berke Biat Işık, Mustafa Soğukpınar, Ömer Faruk Avcı, Tamer Öztürk ve Mertcan Önen’i kadrosuna kattı.
İlk kez mücadele edeceği Amatör Süper Lig’de kalıcı olmayı hedefleyen Kartepe Gençlerbirliği’nin, önümüzdeki günlerde transfer çalışmalarına devam etmesi bekleniyor.
Henüz yorum yok.