La Golfo’yu Google’da tercih edilen kaynaklarına ekleyerek Kocaelispor ve spor haberlerinde içeriklerimizi daha görünür hale getirebilirsin.
Google’da kaynak olarak seçDarıca 1934 Gençlerbirliği, Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi’yi tesislerinde ağırladı. Buluşmada yeni sezon öncesi iki kulüp arasındaki dostluk ve centilmenlik vurgusu öne çıktı.
Darıca 1934 Gençlerbirliği Spor Kulübü, Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi’yi kulüp tesislerinde düzenlenen sabah kahvaltısı programında ağırladı.
Programa Çayırovaspor Kulübü Başkanı da katılırken, yeni sezonda aynı ligde mücadele edecek iki kulübün birlik, beraberlik ve centilmenlik anlayışı içerisinde başarılı bir sezon geçirmesi temennisinde bulunuldu.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada sporun birleştirici gücü, kulüpler arasındaki dostane ilişkiler ve yeni sezon hedefleri üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.
Programda ayrıca Darıca 1934 Gençlerbirliği Kulüp Başkanı Abdullah Poyraz, günün anısına Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi’ye sarı-yeşilli forma hediye etti.
Kulüpten yapılan açıklamada, nazik davete katılım sağlayan Bünyamin Çiftçi’ye teşekkür edilirken, Çayırovaspor’a yeni sezonda başarı dilekleri iletildi.
Henüz yorum yok.